Skip to content

Morgonstund har guld i mund

18 augusti 2008

Här är mitt bidrag till veckans fototriss/tre detaljer.  Nedanstående tre djur är faktiskt detaljer från en vacker syn som mötte mig en fridfull morgon i juli, utanför mitt jobb i Woodland Hills, CA. Djuren hade samlats kring ”vattenhålet” för frukost och det var verkligen full aktivitet på alla som var där.

   

 Klicka på denna minibild så avslöjas den sköna helheten!

 

2 kommentarer leave one →
  1. 18 augusti 2008 11:50

    Hej! såg din kommentar om att det inte funkade att länka. Jag testade nu och det verkar funka bra, så nu ligger din länk på plats =)

    Vilken härlig ansamling av djur vid vattenhålet 🙂

  2. 19 augusti 2008 06:59

    Hej! Tack för kommentaren i min blogg! Alltid kul med nya läsare 😉 gillade din blogg så jag har länkat till den nu. Hoppas det är ok!
    Jag bor i almere. Kul att du också bott i Holland!
    kram

Kommentera

