Skip to content

Lunchkompis

28 augusti 2008

Igår tog jag min lunchsallad och satte mig i skuggan under ett träd här i Woodland Hillsparken. Tänkte jag skulle fortsätta läsa boken jag har, jag orkar nämligen inte läsa på kvällarna så det blir lunchläsning för min del!

Så kommer en liten ekorrherre och tigger mat som vanligt (jag har mandlar i väskan som godis sen jag började med raw food), och eftersom jag ville läsa ifred lade jag ut en stor hög med mandel bredvid mig. Efter lite betänklighet så satte han sig där alldeles bredvid mig och gnagde på mandel efter mandel alltmedan jag åt min sallad och fick läsa boken helt ostört… Det var faktiskt mysigt!🙂

Förresten! När jag uppmärksammade vår söta röda grannkatt i fönstret ”vek han upp” persiennen så man såg bordet bakom. Gissa vad som låg där?! Ett färskt exemplar av…. detta! (Till maken: I’m not alone, you know...)

One Comment leave one →
  1. 29 augusti 2008 11:02

    Hoppas ni får hyra huset å att du får jobb i närheten! Hoppas du får sova under helgen i alla fall!? Kram

Kommentera

