Skip to content

Titta vad som låg i posten idag!

02 september 2008

Idag när jag kom hem från jobbet och öppnade postlådan låg ett stort kuvert från Sweeeden där! Och med sååå trevliga grejer i… min ”moster Bip” har verkligen bra klädsmak, tusen tack!!😀

Som ni kan se nedan fick jag en blus och en klänning och en massa foton från när jag var liten. Ett är ifrån när ”moster Bip” var barnvakt och jag hade gömt mig från min mor för att jag inte ville gå hem… jag var väl två år tippar jag? Ska skanna in och visa i ett senare inlägg. En en gång, tack för minnena och plaggen!!

Gott & Blandat från Sverige till Kalifornien

Gott & Blandat från Sverige till Kalifornien

5 kommentarer leave one →
  1. 02 september 2008 22:40

    åh vad kul med post från Sverige! till mig hittar inte så många brev/paket tyvärr😦

  2. Ulla-Märta permalink
    03 september 2008 14:09

    Ja, det känns ju bra att paketen kommer fram..Det är väl kul med lite gamla foton att titta på…Kram

  3. 03 september 2008 14:58

    Ja, post är alltid välkommet, speciellt från Sverige! Från Holland saknar jag också en massa grejer, men det får bli när jag kan åka över och smaska på allting själv!

  4. 05 september 2008 08:26

    Det var ju kul att paketet till slut kom fram. Det tog lite tid, men det ska ju färdas en bit. Bra att kläderna passade. Att handla kläder, är ju inte speciellt svårt, för det finns så mycket fint att välja bland.

  5. 08 september 2008 15:49

    Birgith, det verkar bara gå bra med posten över Atlanten, alla gör sina jobb så bra egentligen för att skicka ett brev så långt! Det tog 11 dagar räknat från poststämpeln, så det får räknas som ”normal-länge”! Jag hade förresten blusen på redan nästa dag på jobbet!🙂

Kommentera

