Skip to content

Min hatt den har tre kanter…

07 september 2008

Veckans fototriss uppmanar till trianglar, så här är mitt lilla ”triangel-drama”!

Vad sägs om ett triangelhus på stranden i Oxnard, CA; go’gubbe/nybakad student i trekantig hatt; samt päron- och vaniljglasstrianglar…

7 kommentarer leave one →
  1. 07 september 2008 23:43

    Huset var väl inte det finaste jag sett men passar ju bra till temat. Efterrätten ser väldigt god ut, blir lite sugen fast det bara är morgon… Hm, ska iväg och klippa mig nu. Blir nog ingen av frisyrerna du visade i förra inlägget!!! Kram

  2. 08 september 2008 07:07

    Vilken utsikt det måste var från det huset.
    Vilka häftiga trianglar Du hittat och jag gillar den med hatten bäst!
    Ha det gott!

  3. 08 september 2008 08:10

    Vilka roliga bilder! Blir sugen på glass🙂

  4. 08 september 2008 08:17

    Så roliga bilder, mitten blev min favorit!

    Ha det bra!

    //annette

  5. 08 september 2008 08:26

    Trevlig triss! Härlig blandning i temat. KRAMEN!

  6. 08 september 2008 11:44

    Härliga bilder.

  7. 08 september 2008 13:19

    jättefina bilder och mittenbilden blir min favorit.
    Kramis lilalili

Kommentera

