Skip to content

Chatsworth klätterberg

19 september 2008

Så lite man kan veta om framtiden när man är på en plats… Vi (jag, ma & pa) var och klättrade uppför detta berg i mars i fjol och det var en väldans fin utsikt över San Fernando Valley. Numera är det svårt att inte tänka på olyckan som skedde nedanför detta magnifika klätterberg när man åker förbi. Och åka förbi blir det varje dag hädanefter, eftersom jag flyttar västerut till nästa dal; Simi Valley, men fortfarande jobbar i Woodland Hills. Denna plats gränsar alltså till Simi Valley, som också är väldigt klippigt och vackert!

(1) Den här bilden har jag redan visat, av tågolyckan nedanför klätterberget i september 2008...

(2) Min far vilar ut efter att ha klättrat upp för berget ni ser i första bilden. Precis nedanför till höger syns tågspåret, som nu för evigt kommer att vara en sorglig plats där folk lämnar blommor och små kort.

(2) Den här bilden har jag inte visat, från mars 2007!🙂 Min far vilar ut efter att ha klättrat upp för berget ni ser i första bilden. Precis nedanför till höger (pilen) syns tågspåret, som numera är en minnesplats där folk lämnar blommor och små kort...

One Comment leave one →
  1. Ulla-Märta permalink
    22 september 2008 12:12

    Tjena! Ja jag tyckte det var nåt bekant över bilden….Ja, allt kan hända, tur man inte vet..men det var en härlig dag när vi klättrade upp..skönt att anstränga sig emellanåt. Kram

Kommentera

