Skip to content

Regndroppar små…

06 november 2008

Vi har haft några sköna regniga dagar den senaste veckan. Så i lördags tog jag paraplyet och gick en lång promenad och det tog två timmar innan jag var hemma igen! Jag brukar vilja bestämma ett visst mål så att det blir en ”lagom” stor sväng och den här gången stegade jag iväg mot en hälsokostaffär som ligger på Tampa/Nordhoff och köpte en burk kalciumtabletter. På vägen tillbaka blev det mörkt och då tog jag dessa bilder (klicka för större bild!):

2 kommentarer leave one →
  1. 06 november 2008 23:32

    Tjusiga bilder!
    för mig är det så exotiskt med dom där palmerna..
    ah.. jag har inte varit utomlands på länge känner jag.

    vi pratade löst om att fly julen till Marocko när jag såg billiga sista minuten biljetter. men jag blir nog inte så poppis om min kille säjer till sina barn att det inte blir några julklappar för han och tjejen ska till Marocko! haha! :o)

    ja, i början tyckte jag också det var så läckert med alla palmer överallt. Dom växer faktiskt som ogräs här, längs motorvägarna iaf. Men numera är jag ”hemmablind” och tänker inte lika mkt på dem. Nu reagerar jag med lite vemod när jag ser hängbjörkar i nåns trädgård! Tänk, att de kan överleva här!! Hm, men om ni åker till Marocko kan ni ju köpa försenade julklappar där!😉

  2. Kin@ permalink
    06 november 2008 23:40

    Jag gillar också då det blir sådant ljus. Vilka söta blommor!

    Mmm, visst börjar blogen se bra ut…
    jag har inte mestämt mej för den designen – än…
    Ska nog göra en egen banner och lägga dit, ett litet collage, tänkte jag:)
    Men då får jag ju byta stil…

    Måste säga att här kommer jag nog trivas:)

    Ha det bra!

    kramiz Kin@

    Jag hade också en tanke om collage som header. När jag har tid! Skulle nog vilja ha ett uppdaterat PhotoShop först!!

Kommentera

