Skip to content

Vackra Foton till Inspirerande Musik

24 november 2008
tags: , , ,
Kristusa
Höj ljudet och klicka 2 ggr på triangeln ”play” nedan.
Efter ett kort ögonblick börjar ”Reflections of Christ”
Vodpod videos no longer available.
4 kommentarer leave one →
  1. Kin@ permalink
    13 november 2008 15:14

    Oj…
    Så vacker…
    Så stilla…
    Vilken ro…
    Jag blev alldeles mjuk…
    Och varm…

    Lyssnat 2 gånger nu…
    ta inte bort den, det blir nog fler:)

    Kramiz

    Fint att du också tyckte om den! Jag blir aldrig trött på den… Här är mer härlig pianomusik, och deras ledmotiv till: Reflections of Christ

  2. Marianne permalink
    13 november 2008 22:11

    Den var jättevacker och så stämningsfull.

  3. 25 november 2008 02:00

    Oj så vackert detta var.
    (Är så fräck att jag måste fråga hur jag kan få denna till min blogg…)

    Njöt av de vackra, beskrivande bilderna och den stillsamma, lugnande musiken. Får mig att minnas den frågan som prästen alltid ställer runt juletid: varför firar vi jul egentligen? Och sedemera påsk?. Hamnar runt i de rent excistensiella frågorna… Inte konstigt att jag läst religion…
    Kram på dig

    Du kan gå till deras bloggsida här, det var där jag hittade den!🙂

Trackbacks

  1. Aproppå uppmärksamhet « Kin@ 2.0

Kommentera

