Skip to content

6:e bilden i 6:e mappen…

25 november 2008

En kul liten grej – att öppna sjätte bildmappen och publicera den sjätte bilden som finns där, vad det än månde vara! Jag kände mig lugn när mapp nr 6 visade sig vara min ”Natur & Växter”-mapp.🙂

Jag borde egentligen ha sprungit efter min kamera (detta är taget med mobilkameran) när jag upptäckte dessa väldoftande vita jätteklockor utanför lägenhetsentrén i somras! Någon som vet vad de kallas??

Doftande blomsterprakt utanför entrén

5 kommentarer leave one →
  1. Kin@ permalink
    26 november 2008 05:25

    Änglatrumpeter?

    Väldigt vackra iaf!

    kramiz

  2. 26 november 2008 09:35

    Änglatrumpet? Ja, det är det nog! Man kan känna doften på långa vägar, men oftast kommer jag inte in genom entrén eftersom jag kör in med bilen till baksidan, så jag missar ofta allt det vackra!

  3. 26 november 2008 09:50

    Jag blev oxå nöjd när jag upptäckte att det var en ”naturbild” jag skulle visa!! Blev först förskräckt när jag insåg att det kunde vara personbilder… vill ju inte ”lämna ut folk”!! Fina blommor å ja, kan tänka mig att det doftar underbart. Kramen

    Hihihi, ja det förstår jag, man vet ju aldrig vad man har i sina bildmappar! T.ex. ett foto som jag inte får visa för nån (enligt han som är på bilden) är maken med godislöständer i munnen!! hihihi Det ser för roligt ut och jag ”låtsades” slänga det, men sparade det iaf…

  4. 26 november 2008 13:55

    Ja, det slog mig just nu att det är misstänkt likt Änglatrumpet.

    Jag fick en vacker bild på en ros jag…🙂 Blev mycket nöjd över att jag i den mappen det gällde hade fina bilder och inte något tråkigt eller ”abselut” hemligt.

  5. 27 november 2008 03:23

    Änglatrumpeter ja. Dom odlas kruka här i Sverige oxå men då får dom vissna ner och sova över vintern och sen spraka igång igen till sommaren. Jag har aldrig odlat dom, men min pappa försökte ett tag.

Kommentera

