Skip to content

Regn och Thanksgiving på G

26 november 2008

Här regnar det bara idag. Jag tänkte försöka ta mig en springtur mellan skurarna, för luften är så fräsch nu!! Igår hann jag precis in på min gata när stora tunga droppar föll och jag fick öka tempot för att komma hem snabbare. Det är såå lugnt och tyst här nu, pga Thanksgiving som händer imorgon. De flesta är bortresta till där de nu har sina familjer. Vi ska fira en svensk-amerikansk variant hos en svensk kompis i en annan valley, det blir nog skoj!

Vad gör ni i Sverige en sån här dag?

No comments yet

Kommentera

