Skip to content

Var är jag egentligen?

26 november 2008
tags:

Hihi, Jag tyckte det var något lustiga sökord som folk använde för att hitta min blogg idag. Speciellt den första!!😀 -Ja, man kan ju undra ibland, vart 17 är jag egentligen??! Men det svarar ju sista sökorden på… Ha en bra dag!!

var är jag egentligen
1
 
"how can i resist you"
1
 
mat ikea burbank
1
 
regndroppar
1
 
julmat ikea burbank
1
 
blodgrupp diet
1
 
röda granar
1
 
värmen i kalifornien
1
3 kommentarer leave one →
  1. Kin@ permalink
    26 november 2008 22:31

    fniss, ja det var en rolig liten lista…

    nja, tror snarare att det var brist på ben, som gjorde att en kontroll var svår att motstå:/

    Det är inte den första…

    Kramiz

  2. 26 november 2008 22:41

    Tack för ditt inlägg i min blogg *ler*
    Roligt med nya vänner som också har fibromyalgi.

    Detta med kosten tror jag säkert på, men jag skulle aldrig viga mitt liv till att vara vegetarian eller på annat sätt inte känner sig bekäm.

    Sunt bondförnuft, få det vara, men stor ödmjukhet!

    Jag är inte heller för att äta en massa tabletter, jag vill finna mig igen och hitta vågskålen så jag kan väga skålen rätt. Det gäller att hitta balans i allt *ler*

    Kram Tina

    Hej Tina! Förlåt, jag hade en felaktig länk, det ska bara vara: http://www.antiox.se Det är värt att kolla in. Jag känner igen mig en hel del och jag känner igen mig i din beskrivning också!Mycket som jag inte tänkt på som hade att göra med fibrosymtom, det här med koncentration och tal som du nämner. En kvinna jag känner brukar ständigt tappa saker… och jag har nog oxå varit lite fibblig ibland!
    Ha det bra!🙂

  3. 27 november 2008 10:43

    Jag såg ditt svar till Tina och då slog det mig att jag fick lära mig när jag hade en dag som jag var extra ”klumpig” å tappade saker hela tiden (detta när jag var i Mn). Att, tydligen säger dom ”däröver” att man blir så klumpig nån dag/månad å det är när man har ägglossning. Har tänkt på det sedan dess ibland å jag har märkt att det nog kan va så… Det brukar passa bra i tid!! Kanske ett tips för alla som vill försöka skaffa barn!!?? Haffa karln en dag när du är extra ”klumpig”!!! Kramen

    ja du har nog helt rätt! En kompis som är gravid klagade över att hon alltid är så klumpig när hon är gravid… och seg i proppen! Hehe, blir ”kul” att se fram emot…Not!🙂

Kommentera

