Skip to content

Solnedgång över San Fernando Valley

11 december 2008

Här är mina bilder från min timmeslånga promenad i söndags… solen gick ner klockan 16.45… fint promenad/joggingställe eller vad? Man får vara nästan helt ensam där… (Klicka på första bilden till vänster och ”keep going…”

2 kommentarer leave one →
  1. 12 december 2008 00:45

    Åh, så vackert… Älskar vackra naturscenerier… Det riktigt knyter sig i magen…

    Ha en bra dag!

  2. 12 december 2008 19:26

    Tack min vän, ja vem älskar inte naturen! Jag är glad att jag bor nära lite natur här också…🙂

Kommentera

