Skip to content

God Jul!

17 december 2008

Så vart den svenska delen av julen räddad iallafall!🙂 Ett väldigt grönt paket kom helt överraskande hela vägen ifrån Tomten i de norrländska skogarna ända till kalla Kalifornien, igår! Tack, kära tomtefar och tomtemor!! Dom vet ju vad jag gillar… 91:an blir jag aldrig för gammal för, ej heller en massa julskumgodis. Självklart är maken lika glad, det var pga honom som påsarna öppnades redan ikväll…

Julpaket från Sverige

Vi har faktiskt riktigt kallt nu, och det snöar inte bara i Utah, utan nu även i Californien!! Utanför fönstret nu sent på kvällen, är det bara 5 plusgrader… Huvva! Tror ni mig inte? Kolla in den här skylten från dagens LaTimes:

Frostig skylt

5 kommentarer leave one →
  1. Kin@ permalink
    17 december 2008 21:35

    Vilket härligt paket!
    BÅDE bilar och skumtomtar!
    Tomtarna är mina favoriter, nu i juletider…
    Annars är det mörk choklad som gäller…

    Hoppas ni somnade till slut under era tjocka täcken!

    kramiz

  2. 18 december 2008 00:17

    Inte varje dag man får så goa paket (eller goda).

    Jag har givit dig en utmärkelse på min blogg. Du hittar den och en motivering hos mig. Hoppas du njuter av snön medans du har den hos dig…

  3. 19 december 2008 13:15

    Förstår att ni är nöjda!! Själv ska jag ”önska mig” en hel låda med skumtomtar imorgon när Marcus får fara ensam till Maxi å handla pga mitt liggläge. Kan ju inte röra mig någon längre sträcka utan att få en obeskrivlig smärta!!! Men, jag som avskyr att handla sörjer inte just att jag missar den delen. Men jag är orolig över att inte kunna fixa julklappen till Marcus, har kommit på en superbra å superfin grej som han bara måste få… Men förhoppningsvis kan jag ta mig ner på stan på måndag!!?? Kram å trevlig helg!

  4. 20 december 2008 01:11

    Så nyligt var det väl inte som jag tog antiinflammatoriskt, i våras när jag fick ryggskott å före det var det ju när jag hade diskbråck för drygt 2 år sen… Kramen

    Okej, ja, jag mindes att du fått det utskrivet förut i år, men inte när. Fast inom samma år är ju inte kul! Hoppas medicinen hjälper snabbt iaf!!
    Kram!

  5. 21 december 2008 07:28

    Svenska delikatesser sasom julskum och annat sot ar verkligen underbart att fa nar man bor utomlands. Onskar dig en God Jul och Gott Nytt Ar!

Kommentera

