Skip to content

Mmm, solmogna färska apelsiner!

29 december 2008

Oj vad skönt det är med goda grannar! Jag gick över till en liten affär som säljer bläckpatroner bara för att finna stället stängt. Då kilade jag tillbaka och gick förbi hos min granne som är hemma med sin lille ettåring. Där fick jag skriva ut dokumenten jag behövde och så räckte hon över tre apelsiner som hon fått från sin morbrors trädgård.

Jag har precis ätit en, och jag lovar det var den godaste apelsin jag någonsin har ätit!! Stor, saftig och söt! Inte illa med goda grannar; jag fick ju skriva ut mina dokument också i väntan på att bläckaffären öppnar!!🙂

Här en bild på sista apelsinen…

Finfin apelsin

No comments yet

Kommentera

