Skip to content

It’s not bad being a vegetarian!

02 januari 2009

Även om vi båda är vegetarianer, betyder det inte att vi käkar sallad varje dag! Ljuvliga dofter spred sig i köket när jag stekte en bratwurst och hamburgare åt oss igår! Naturligtvis vegetariskt och supergott, jag lovar er alla!! Jag har fått försmak för yams, de passar till nästan allt, även till veg bratwurstar:
gomiddag

3 kommentarer leave one →
  1. Ulla-Märta permalink
    03 januari 2009 13:07

    Hej! Ja,det ser ju gott ut..Jag tror det skulle nog lura en del att tro att det är bratwurst om man gjorde en blindtest…

  2. 05 januari 2009 08:12

    Ja,det ser ju riktigt spännande ut,undrar hur det smakar…

  3. 05 januari 2009 16:00

    Jag får nog bjuda er på lite ”köttig” vegetarisk kost nångång!😀

Kommentera

