Skip to content

The Lake Shrine

12 januari 2009

En god vän tog mig till Lake Shrine i fredags. Det är en plats jag hört talas om mycket men aldrig begivit mig till förräns nu! Mitt första intryck var att det påminde om Holland tack vare dammen och den typiska kvarnen (tydligen har det också varit en filmplats förut). Det fanns mycket vackert där så bilderna får tala för sig själva…
The Shrine Lake
solgul
queen-of-the-bees
roda-bar
bark

)

Mahatma Gandhis world peace memorial: en del av hans aska bevaras här.

the-shrine-lake-again
fina-fiskar

2 kommentarer leave one →
  1. 13 januari 2009 01:58

    Vilket vackert ställe!! Jo, som svar på din fråga om varför diskbråck!?? Så OM det är det så kommer det sig ju av att jag har opererat det en gång förut, för 2,5år sen… Det första diskbråcket tror vi kom av att vi åkte skoter å det ”slog igenom” (hela ryggen trycktes ihop), då fick jag nog en spricka i en kota… ett år efter skotergrejen blev jag otroligt förkyld (har aldrig varit så förkyld nån gång) å fick världens hosta, så jag ”hostade upp” sprickan = diskbråck!!
    Igår fick jag veta att 1/3 av alla som opereras för diskbråck ”får tillbaka” symtomen… = Det läcker ut lite diskvätska igen. Denna gången verkar det vara mykcet mindre å verkar läka med antiinflammatorisk medicin!? Kramen, Maria

  2. 14 januari 2009 13:09

    Vilka vackra bilder,man längtar till sommar och värme,tack för att du delar med dej av det du ser.

Kommentera

