Skip to content

Veckans fototriss: sol och värme! nähä?

17 januari 2009

Äh, kul med veckans Fototriss då! Veckans tema är FROST och vart ska jag hitta tre bilder på frost då?? Inte ens i frysskåpet finns det minsta antydan till frost! Arrgggghhhh… Tala om att hitta ett tema som utesluter Kalifornien-bor!!! Det måste till ett mirakel om jag ska kunna fota av frost i veckan…

Hoppas jag kan va med nästa vecka istället!

2 kommentarer leave one →
  1. 19 januari 2009 10:46

    Ja, jag förstår dig. Tänkte faktiskt på dig när jag såg temat å undrade hur du skulle klara av att fixa veckans tema… Förstår att det inte funkar… Det höll ju inte ens på att funka för mig…
    Kramen

  2. 22 januari 2009 16:08

    Jaa, tack för förståelsen! Jag höll på att gråta tårar som kunde bilda frost i frysen, men så gav jag upp och inväntar nästa tema istället!🙂

Kommentera

