Skip to content

Granada Hills, CA

16 februari 2009

Två foton ifrån Granada Hills, där jag spenderar största delen av dagarna just nu tills jag hittar ett ”riktigt” jobb.  Först har vi den största regnbåge jag någonsin sett, man kunde njuta av precis hela bågen och den var  alldeles för stor för att kunna fånga på ett enda kort med min trista lilla mobilkamera. Men nog låg det en skatt nere till vänster om palmerna, så som det glänste och skimrade i verkligheten!stor-regnbage

a

Jag var ledsen att jag inte hade min riktiga kamera med mig, men samtidigt glad att jag fångade dessa små vårblomster på kort. För efter alla hårda regn- och hagelskurar var alla blommor borta!

vackra-varblomster

No comments yet

Kommentera

