Skip to content

Mina Fyror

21 februari 2009

Bokmalen utmanade mig på en kvintett i fyror, som kallas ”Mina Fyror”. Då drar vi igenom de fem frågorna!

a

Mina fyra favoritprogram: Medium, History Channel med allt vad det är, LA reality shows, Dr Phil/Ellen deGeneres

Fyra saker jag gjorde igår: Jobbade med min man, fotograferade, åt smaskiga Luna Nutrition Bar for Women för 1:a ggn, läste svenska bloggar från Los Angeles alldeles för sent (många svenskar här som försöker göra Hollywoodkarriär)

Fyra saker jag ser fram emot: Sverigeresa, att mor & far kommer hit, gå och se en bra film på bio, se på nya Medium på måndagkväll

Fyra favoritrestauranger: Veggie Delight, IHOP, Native Foods, Denny’s

Fyra saker på min önskelista: Ett eget hem, ett roligt jobb, barn, pengar att kunna resa till Europa med åtminstone vartannat år

a

Nu skickar jag vidare utmaningen till: Alla som läser som inte gjort utmaningen förut!😉

No comments yet

Kommentera

