Skip to content

LaCanada Flintridge’s 31-miljonershus

24 februari 2009

Idag blev det till att följa med maken på jobb i La Canada Flintridge, den där rika ”hålan” jag skrev om i ett tidigare inlägg. Ååååh, vad jag skulle vilja bo DÄR!!! Och drömma kan man ju alltid… Grannhuset hade öppet hus eftersom huset är till salu. Finns det nån därute som kan bidra med 3,5 miljoner dollar? Eller ca 31 miljoner kronor, för det är vad hela grannlåten går på! :) (Men om nån kommer att köpa huset för detta pris är en HELT annan historia..!)

Jag gick in och fotade lite. Huset hade fem sovrum och sex badrum, en liten filmsalong, matsalong och sällskapssalong och en gigantiskt kök med granitbänkar. Jag tänkte visa the master bedroom och två av badrummen. Själv fastnade jag för ett blått badrum, jag gillar nämligen blått! Men matrummet gick inte av för hackor heller…

Varsågoda att titta in i ett hem från 2006 som ingen har bott i! Tanten som äger det är stormrik och har hus lite överallt. Hon betalade 35.000 dollar i skatt på huset i fjol, och hon tycker det är lite onödigt då ingen bor i det…🙂

Säg, vad tycks, like or no like? Fast det saknar swimming pool, så jag tror vi glömmer det..!

s

No comments yet

Kommentera

