Skip to content

”These folks are just trying their best”…

27 februari 2009

Hahaha, fick jag mig ett gott skratt eller vad, alldeles nyss!

Faktum är att jag har väntat sen klockan 8.30 imorse på att maken ska bli klar så vi kan fara iväg till jobbet i Granada Hills och nu är klockan redan 11.30!  När klockan slog nio ute på skolgården här, skulle han in i duschen. Då passade jag på att gå iväg och betalade en räkning (bilförsäkring) på AAA-kontoret i kvarteret intill. Det var urskönt promenadväder ute!!

När jag kom tillbaka var han fortfarande inte klar, så jag kollade på TV-talet där president Obama pratade om tillbakadragandet av soldater från Irak. Och sen somnade jag på soffan…

Han var fortfarande inte klar när jag vaknade till en timme senare, så då slog jag på datorn! Och läste följande horoskop på min Yahoo!-sida och fick mig verkligen ett gott skratt, jag som aldrig läst ett enda horoskop på flera år!

February 27, 2009

Taurus (4/20-5/20)

Given the fact that most of the people you’ll be working with today are slow by nature, you need to be prepared to wait. Watch that you don’t get too impatient with them. Set your expectations correctly. Make a plan to have things on hand to keep you busy while you wait for them to catch up — like a good book. You do have a great ability to entertain yourself, though, so it’s shouldn’t be too bad. These folks are just trying their best. They’ll get the hang of things soon.

HAHAHHAHAHHAAHA, stämde det horoskopet på pricken eller vad??!

One Comment leave one →
  1. 27 februari 2009 14:06

    Jamen, kan det stämma mer??? Hoppas ni får en fin helg!!
    Kramen, Maria

Kommentera

