Skip to content

Fototriss: Spegelbilder

15 mars 2009

Dax att delta i en liten fototriss igen. Denna vecka handlar det om ”speglingar”.

Fotona nedan är från Oklahoma City, OK;  Granada Hills, CA och Pacific Palisades, CA. Klicka på bilderna för högre upplösning!

a

Detta är en minnesplats i Oklahoma city för bomben som inträffade år 19... och tog .... människors liv.

Detta är en minnesplats i Oklahoma city för terroristbomben som inträffade år 1995 och tog hundratals människors liv. a

a

Jag hade aldrig tänkt på att vattendroppar avspeglar det som finns runtomkring!

Jag hade aldrig tänkt på att vattendroppar faktiskt avspeglar det som finns runtomkring!

a

The Shrine Lake: Genuin avkopplingsplats för stressade LA-bor, alltsedan platsen slutade användas för filmispelningar.

The Shrine Lake: Genuin avkopplingsplats för stressade LA-bor, alltsedan platsen slutade användas för filminspelningar på 50-talet.

a

Säg gärna vad du tycker! Se mera avspeglingar här>>

8 kommentarer leave one →
  1. 15 mars 2009 10:59

    Speglingen i vattendroppen blir min favorit!🙂 Ha en härlig vecka!

  2. 15 mars 2009 11:50

    Den första bilden blir min favorit!
    Ha en skön kväll! Kramis

  3. 15 mars 2009 12:36

    Speglingen i vattendroppen är ju GRYMT LÄCKER! Hoppas att du har det bra!

  4. 15 mars 2009 13:50

    Mkt fina bilder med fina speglingar. Första bilden är awesome tycker jag🙂

  5. 15 mars 2009 15:19

    Hallå!
    Första bilden med ”skyskrapan” måste ju bli mitt val. Måste leva upp till min image! 😉
    Trodde nästan sista bilden kom från Solvang, men inte så mycket grönt där! Ha en bra söndag, du som har några timmar kvar att njuta!

  6. 16 mars 2009 07:34

    Vilka fina spegelbilder. Den andra bilden blir min favorit, en riktigt fantastisk spegling i den lilla vattendroppen!

  7. 17 mars 2009 13:57

    Två riktigt snygga bilder så jag har svårt att välja en favorit mellan ettan och tvåan.

    Ha det gott.

    /Zippo

  8. vinceremo permalink
    20 mars 2009 06:06

    Gillar bilderna! Kreativt! Den sista från Lake Shrine gillade jag särskilt med tanke på att jag tycker det ser riktigt vackert ut. Ser verkligen filmvackert ut, lite så där lagom Hollywood-perfekt.

Kommentera

