Skip to content

En väldigt dalande besökskurva! ;-)

14 april 2009

Såå snabbt kan man ta död på en blogg: skriv bara 1 inlägg en gång i veckan! Men vem har tid att sitta och skriva varje dag när Livet tar så stor plats? Man ska jobba 8 timmar per dag, köra fram och tillbaka, handla mat eller gå till posten, fara ut och springa och sen göra middag. Om jag då har suttit 8 timmar framför datorn på jobbet, inte längtar jag precis att sitta och surfa när jag kommer hem? Nä, så det blir helginlägg i fortsättningen … tills jag blir arbetslös igen eller har ett jobb där det inte finns nåt att göra (som var fallet då jag startade denna blogg😉

Aj, aj, plikten kallar igen! Måste till min dator på jobbet, den ska jag nu stirra på i 8 timmar… Seeya in the weekend!🙂

2 kommentarer leave one →
  1. 14 april 2009 12:10

    Det är väl så att man måste prioritera i livet. Tyvärr så har jag en massa tid att tillbringa vid datorn – hemma – just nu. Önskar såå att jag kunde jobba istället. Men, men…
    Vi läser dina inlägg när dom kommer… inget att stressa över!!
    Kramen, Maria

  2. Marianne permalink
    19 april 2009 20:55

    Hejsan Petra,
    vi kollar nu och då och förstår att du är upptagen när inget skrivs. Ta det bara lugnt:) och gör det som du måste prioritera först.
    Det är bara så kul att kunna följa ditt liv där borta genom bloggen-det känns som att du är närmare:)
    Stor kram till dig
    Marianne

Kommentera

