Skip to content

Många fina bilder blev det ikväll…

02 maj 2009

Lördagkväll var jag ute på en liten kvällspromenad och det var sååå lugnt och skönt ute. De flesta studenterna måste ha lämnat stan efter alla sina tentor eller så sitter dom inomhus och pluggar till dom sista tentorna! Jag tog med lillkameran för att dokumentera alla fina blomster vi kan njuta av just nu:

Halsted Street med blåblomstrande häck

Halsted Street med för tillfället blomstrande häck

Närbild på blommorna i häcken

Närbild på blommorna i häcken

Tidigare grönt, nu torrt, men fortfarande vackert

Tidigare grönt, nu torrt, men fortfarande vackert

Maken på balkongen

Maken på balkongen. Dom har uppgraderat området lite grann...

Ekorre på vift. Jag träffar ju alltid på en ekorre att prata med lite...

Ekorre på vift. Jag träffar ju alltid på en ekorre att prata med lite...

Vita rosor inne på gården

Vita rosor inne på gården

Blåa väldoftande blomster kring gångarna inne på gården

Blåa väldoftande blomster kring gångarna inne på gården. Nån som vet namnet på dem?

2 kommentarer leave one →
  1. 04 maj 2009 09:00

    Vad kul det var att få se hur det ser ut i Californien! Har aldrig varit på din blogg förut, men kommer tillbaka och läser mer.
    Jag tycker bilden på häcken är väldigt fin. Så många blommor!

Trackbacks

  1. Veckans Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag (del 3) « Valley Girl

Kommentera

