Skip to content

Fototriss – Baksidor

16 maj 2009

Veckans fototriss är lite klurigare. Baksidor. Jag tänkte direkt på bakning, men det kanske inte funkar här?? Jag får se om jag hittar några nya baksidor när min söndag tar vid och jag ska ut med kameran! Nu ska jag sova… och tills dess är mitt bidrag dessa baksidor: tre ändor och tre änder!

Nu har jag uppdaterat till färska bilder av hårda baksidor istället för mjuka & duniga! Klicka här!

a

3 änder

a

Se mer av Sveriges (och världens) baksidor här!

7 kommentarer leave one →
  1. 17 maj 2009 01:11

    Sist jag fotade änder så ville dom bara visa rumpan!!
    Kramen

  2. 17 maj 2009 03:39

    verkligen en vacker baksida du bjuder på – eller tre – i din triss!
    Ha en skön söndag!

  3. 17 maj 2009 08:36

    🙂 Ja, änder blir nästan bäst bakifrån! Jag har också andrumpor i min blogg.

  4. 17 maj 2009 10:20

    Ja, det var ett litet gäng baksidor eller bakändo(e)r, fint/Lis

  5. 17 maj 2009 10:28

    Hej!🙂

    Tjusiga ändor på änderna.

    Ja ibland måste man visa baksidan av Sveriges framsida😉

    Må så gott där uppe i norr

    Irene 8)

  6. 18 maj 2009 00:24

    Det var ju en söt tolkning av veckans tema.

  7. 19 maj 2009 10:29

    Ny design…!
    Kul baksidor!

Kommentera

