Skip to content

Fototriss: Baksidor

18 maj 2009

Nu har jag fotograferat baksidor! Färska foton från i söndags, eftersom jag skrev att jag skulle ju ut och fota på söndagen. Det blev baksidor från olika fordon som vi såg på bilresan till och från min svärfar. Håll tillgodo med plåtaktiga baksidor, ganska stor skillnad jämfört med mjuka runda andändor som jag inledde trissen med, hihihi!

a

Typiska förortsbussar i San Fernando Valley. Om ni vill läsa om min första (förhoppningsvis sista) bussresa med en sån här, klicka här!

Typiska förortsbussar i San Fernando Valley. Om du vill läsa om min första (förhoppningsvis sista?!) bussresa med en amerikansk lokalbuss, klicka här!

a

En riktig amerikanare, eller vad säger ni? Jag såg en annan också, men det var svårt att få en riktigt BAKsidebild, det blev en BAK+SIDE+BIL+d!

En riktig amerikanare, eller vad säger ni? 1957 Chevrolet, enligt min man… I love it! Vi passerade även en Ford Galaxy från -63, ett äldre par körde i den och drömde sig kanske tillbaka till yngre dagar då det begav sig… Tyvärr var det svårt att få en tydlig BAKsidebild på de gamla godingarna, så ni får nöja er med en ”BAK+SIDA+BIL+d”!

a

Nämen, "det rullar" visst här i staterna också! Påminnelse om hemlandet, icke att förakta! Medium-Alison Dubois kör ju omkring i en likadan Volvo i Medium också... :)

Nämen, ”det rullar” visst här i staterna också! Kär påminnelse om hemlandet, icke att förakta!
Patricia Arquettes rollkaraktär Allison Dubois kör ju omkring i en likadan Volvo i min favoritshow ”Medium” också…🙂

a

Se mer spännande baksidor från andra Fototrissare här!

6 kommentarer leave one →
  1. 19 maj 2009 01:43

    Det var ju vitt skillda baksidor!! Jag såg ofta volvos i Mn.
    Kramen, Maria

  2. 19 maj 2009 06:37

    Väldigt amerikanska baksidor! Kul.

  3. 19 maj 2009 10:36

    Kul tolkning! Gillar andra bilden bäst!

  4. 20 maj 2009 05:41

    Det var en fin andra omgång baksidesbilder med. Ett riktig gammalt dollargrin (fastän grinet väl sitter där framme) på mittbilden.

  5. 20 maj 2009 08:56

    Mellanbilden tilltalar mig mycket:))

  6. Kin@ permalink
    21 maj 2009 01:53

    Nämen, en till svensk ”over there”:O)

    Jo, visst är Fia ulligt, gullig – nu börjar man få krama om henne utan att bli piercad i läppen:O)

    Kramiz

Kommentera

