Skip to content

Skön söndag

28 juni 2009

Idag hade vi 35 grader varmt, svettigt som tusan så jag fick på mig baddräkten och hoppade i plurret utanför husknuten! Sååå skönt!  Det hjälpte att kyla av sig. De stackars papegojorna svettades i hettan, så jag tog en blomspruta och sprutade vatten på dom, det gillade dom!! Dom hade slut på mat (hallå, ägaren??) så vi gav dom äpple och mandlar och det uppskattades mycket, dom var hungriga! Sen pratade dom och repeterade dom vad vi sa, t.o.m. hur jag skrattade, det var verkligen roligt. ”Whatever!” fick vi höra mycket idag. Låter rätt kul, som om han kommenterade nåt vi satt och pratade om… OKej, dax att förbereda för måndagen nu…

3 kommentarer leave one →
  1. 29 juni 2009 00:08

    Hmm, tror inte jag skulle uppskatta fågeln!!?? Värmen har ju hittat hit oxå!! Det är så skönt å vi njuter. Ska försöka få lite sol innan jag ska fara till jobbet idag. Börjar jobba halvtid idag å ska göra det i 2 veckor sen är det 4 veckors semester! Längtar!!
    Kramen, Maria

  2. Johanna permalink
    29 juni 2009 09:16

    Ja värmen är här med i Göteborg. har till o med lyckats bränna mig. det verkar som om man aldrig lär sig.
    men skönt är det, även om det är jobbigt att ta sig fram i stan eller vart som helst om man inte har bil med ac :oP

    hoppas ni trivs med nya boendet, det låter toppen!

  3. Kin@ permalink
    29 juni 2009 10:08

    Grattis till ert nya boende!
    Jag har inte riktigt hängt med, ser jag:O)
    Vill ösnka dej och din man enhärlig sommar!

    Kramiz Kin@

Kommentera

