Skip to content

…Inatt jag drömde nånting som jag aldrig drömt förut!

16 juli 2009

Jag vaknade inatt av en mysko mardröm! Jag hade gått med nån killbekant till en kinarestaurang och de satte en tallrik med mat framför mig och ett stort lass av mat bredvid att ta mer av… jag som var hungrig började äta och rörde runt i stuvningen på tallriken.

Plötsligt fann jag mig själv tuggande på gräshoppor med knapriga långa ben, groda och små snokar… sist tog jag en tugga av mör blodig biff innan jag vaknade med ett ryck och ont i magen! Det kändes som det var på riktigt, att jag verkligen hade slevat i mig allt det där äckliga….Jag var tvungen att berätta drömmen för min man innan jag kunde somna om…

Men det här måste ju helt klart klassas som en graviditetsdröm! För ungefär så äckligt tycker jag ju att normal mat är nuförtiden… bara att sleva i sig ändå, precis som i drömmen, så att man inte mår så illa!

Och det där sista med blodig råbiff…. är nog bara en mardröm för vegetarianer som vet att de blir sjuka om de äter kött!😉

2 kommentarer leave one →
  1. 16 juli 2009 23:39

    Det lät inte som nån trevlig dröm precis!! En blodig biff låter som en mardröm för mig med…
    Kramen

  2. 20 juli 2009 05:38

    Men…
    Vad läser jag:O)?!?
    Jättegrattis – vad roligt!!!

    Nu börjar en ny era i ert liv!

    Sköt om dej, jättemycket!

    kramiz Kin@

Kommentera

