Skip to content

Huvvaligen…

01 oktober 2009

…vilken mage jag har fått! Och dom där två på övervåningen slutar tydligen inte heller att växa, känns väääldigt konstigt med så snabba förändringar i ens egen kropp.  Fast – vaddå ”egen” kropp!? Nu är det tydligt att det inte är bara min kropp längre, för nu får jag plötsligt inte sova på magen längre för då börjar nån därnere att banka så att jag vaknar!!😀 Hände senast imorse!

Kläder för en växande mage finns det verkligen inte gott om här. H&M har inga mammakläder, som dom ju borde ha. Till slut hittade jag två par mammabyxor på Target, ett par svarta och ett par bruna samt ett par jeans på GAP Kids… Ska jag nu klara mig på tre par byxor i fem månader? Om jag ändå hade fått vara i Sverige eller i Holland för att shoppa mammaplagg!!!

Ha de!

2 kommentarer leave one →
  1. 01 oktober 2009 20:28

    Varför har inte H&M sin Mamakollektion däröver oxå!!?? Men det låter ju konstigt att det inte finns mammakläder där, jag menar det är ju lixom en universalgrej det där att va gravid. Ingen nyhet lixom. Fast dom som är graida här klagar oxå över att det finns så lite kläder… Jag antar att allt är ”relativt”!?? Men nog låter det som att 3 par byxor borde räcka!?? Tydligen så använder man ju inte mammmakläderna så långt efteråt så…
    Ja, lycka till å hoppas du hittar det du behöver!
    Kramen, Maria

  2. Ulla-Märta permalink
    04 oktober 2009 04:15

    Hejsan! Ja, det är ju inte såå ”stora” problem.Kan du inte ha en klänning jag menar att där har ni det ju så varmt så det vore ju ypperligt att ha klänning..Du blir som en babydoll tjej! ja tre par byxor är ju bra att variera med..Kul att ha fått prata med er…Kram och sköt om er…

Kommentera

