Skip to content

Hej där?

26 december 2009

Joo, undrar om jag orkar hålla liv i denna bloggen? Känns inte som jag har tid och ork till allting längre! Nu är det bara 6 veckor kvar tills vi får krama om våran dotter… . Eller när hon nu beslutar sig för att komma! Men jag träffade en tjej igår som sa att hennes första bebis kom precis på datumet! Och en annan tjej som hade sin första bebis dagen innan planerat datum. Så det kan ju ske den 14 februari som hon är beräknad!

Bilden är från då jag var 8 månader och tre dagar. Just idag är jag åtta månader och en vecka

Nedan en glad låt som jag gillar! Kommer liksom den tidigare låten jag la in, från tv-showen Medium 2009.

3 kommentarer leave one →
  1. 28 december 2009 13:47

    Heja Petra,hoppas ni mår bra,det ska bli så spännande att få se lilla bebisen,att det snart är dags för er att bli föräldrar,det har gått fort,tiden bara rullar på,men vi önskar er all lycka,KRAM.

  2. Mariel permalink
    09 januari 2010 14:02

    Hejsan!
    Jag hittade din blogg via mamma Melissas blogg! Det visar sig att du och jag båda väntar vårat första barn den 14e februari =) Om de nu kommer på samma dag visar sig..! Jag är 21 år och bor i Sverige. Visst känns det som att man har varit gravid För Evigt nu!! /Mariel anklan88@hotmail.com

  3. Kin@ permalink
    03 februari 2010 01:03

    Men ooohhh…
    Är det så dags snart!
    Spännande!

    Hoppas du orkar säga hej och berätta när llillan/lillen kommit!

    Sköt om dej och magen!

    Kramiz Kin@

Kommentera

