Skip to content

Fem fina veckor… här är hon igen!

23 mars 2010

Idag skrattade vi riktigt gott tillsammans, jag och min lilla flicka, för första gången helt ”på riktigt”! Jag skulle testa hur det går med att mäta temperaturen på henne och stack in muntempen under hennes tunga. Hon fattade såklart inte vad jag höll på med och började skratta brett med sitt tandlösa leende – och jag storskrattade med henne !

Vi skrattade under hela tiden tills det hade mätt klart, men såklart att det inte mätte korrekt eftersom hon inte stängde lilla munnen… Det var så gosigt att få sån kontakt med varann, jag och min femveckors gamla bebis. I love her!! Hon är en finurlig liten person… Foton från idag här nedan:


a

Hon blir lätt uttråkad ibland (när sömn, mat och andra behov tagits omhand) och vill ha lite ”action”. Här nedan ser hon på teve med pappa, verkar vara intressant? Erin Brokovich var det i rutan…

a

Men lilla kissekatten Meisje då? Jo, hon känner sig lätt utanför men hon tar sina chanser att få vara familjens prinsessa ibland hon också. Alldeles nyss såg hon att mitt knä var ledigt och kom och satte sig och gosade med mig en stund… Och här, samma kväll som i fotot ovan, så försöker hon få husse att bidra med lite mat i kistan…🙂

2 kommentarer leave one →
  1. 24 mars 2010 00:11

    Hej på er,det är så roligt med nya bilder på lillan,hon är ju söt som sockerstrut.Visst är det kul att få se varje framsteg ,det händer bara plötsligt,och då vill man bara vara där.Ha det så bra,hälsningar från oss.

  2. Ulla-Märta permalink
    24 mars 2010 13:05

    Fina bilder…Sista bilden på kisse och Frank, ser ut som katten säger till Frank ( äre inte min tur snart att få sitta i knäet)..Man längtar ju att få hålla henne i famnen..Kram på er familjen..Hälsningar mormor o morfar

Kommentera

