Skip to content

Nya bilder

18 november 2010

Jomenvisst, även om jag maste jobba heltid sa maste jag ocksa fa ha skoj med lilla dotra. Så ibland nar det ar lugnt pa jobbet tar jag en langre lunchrast och kor ivag nanstans dar det ar fint, t.ex. lekparken i O’Melveny Park bara nagra km fran hemmet.

Pga ovanstaende, dvs heltidsjobb och heltidsmamma, sa hinner jag verkligen inte blogga mycket. Sa har kommer nya foton dar bilderna far tala for sig sjalva! Obs, den bla lilla klanningen ar min favorit, den hade jag sjalv pa mig nar jag var liten – en virkad liten klanning fortfarande i toppskick.  Sötnosen träffar en liten hund pa en av bilderna, hon tyckte det var jättekul och det tyckte faktiskt även hunden!🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 kommentarer leave one →
  1. mormor permalink
    22 november 2010 05:49

    Så mysig bild..Hon kollar verkligen in vad det där är för krabat

  2. mormor permalink
    22 november 2010 05:51

    Hon ser då ut att må bra Kul verkar det vara när hon får komma ut och kolla in omgivningarna.

Kommentera

