Hoppa till innehåll

Hello again

19 mars 2016

Barnen börjar bli stora, 6 och 4 år gamla nu och vi har hunnit med en treveckors resa tillbaka till Staterna! Loved it! Återkommer mer om det med bilder..

Jag befinner mig just i fasen av att lämna Facebook (dvs sparar och deletar för fullt) för att fortsätta med min blogg istället. Jag vet väl att jag tappat bort alla gamla bloggkontakter som jag en gång hade medan jag bodde i Kalifornien. Det verkar som massor med människor helt enkelt gjort som jag: övergett bloggandet till förmån för facebook?

Jag uppskattar inte hur Facebook snokat i min telefon och använt telefonkontakterna för att sprida sig likt ett förkylningsvirus som vill multiplicera sig självt. Min dotter började på en ny skola, jag lade in lärarens telefonnummer och det tog inte många dagar innan hon förvånat påpekade att jag hade dykt upp i hennes facebook. Jag har aldrig synkroniserat telefonen med facebook, inte använt appen, utan det skedde ändå. And so many more….

No comments yet

Lämna en kommentar