Hoppa till innehåll

Trippel i gammalt

21 juli 2008

Är för första gången med i ”Veckans tema i Fototriss” som är ”Gammalt”… Älskar fotografering men har inte haft $$$  att uppdatera från min traditionella Canon EOS till digital version!  Får nöja mig med lilldigitalkameran och Photoshop 4.0 än så länge. Snart så!! 😉

Förresten! Jag såg att ”DJUR” temat har redan varit 😦 – men kolla på min Foton – Djur länk och scrolla ner, så ser ni nog ett djur ni inte sett förut… 😀

Gammal krok som använts i försvaret mot spanjorerna i San Francisco

Gammal krok som använts i försvaret mot spanjorerna i Fort Point, San Francisco (Kring år 1850)

 

Allas vårt berömda Wasa skepp

Allas vårt berömda Wasaskepp (År 1628)

Santa Susana gamla tågstation, Simi Valley CA

Santa Susana gamla tågstation, Simi Valley CA (Ung. år 1904)

2 kommentarer leave one →
  1. 22 juli 2008 14:55

    Fina bilder och lite annorlunda motiv. Kul att du oxå hänger på ”fototriss”. Kram, Maria

    Gilla

  2. 24 juli 2008 13:31

    Hej! Jag igen. Såg på nyheterna ikväll att det är 5 mån kvar till Julafton idag. Tydligen ska ett Julmust företag skicka 75 000 flaskor julmust ”christmas soda” till Californien i dagarna. Så, håll ögonen öppna så kanske du får dig lite julmust till JUL!!!??? Håller tummarna för dig! Kram, Maria

    Gilla

Lämna en kommentar